9 December

Passar på att blogga lite medan Glenn nattar Casper. Han är envis idag, eller så har Glenn somnat. ;) De har vart där uppe en stund nu. hehe.
 
Jag har inte direkt något att blogga om idag. Vi har jobbat & Casper vart på dagis. Jag & kollegorna har flyttat in nya grisar i det nytvättade slaktsvinstallet. Rent och fint för våra nassar. Just nu går tvättroboten i BB. Veckorna går så snabbt och snart är det grisning igen.
Trots mååååånga sjuka suggor förra omgången är det många & fina grisar i det stallet. :) Det är ju alltid något.
Nedan är lite blandae bilder från senaste halvåret. Mobilbilder så kvalitén suger.
 
Börjat få ordning på alla julklappar nu också. Vi har inte köpt några men har iallafall fått in en önskelista från de flesta och det är ju en bra början. Blä det är det värsta med julen. Alla jädrans klappar som ska köpas.
 
Nej jag har faktiskt inget mer att säga idag. Tråkiga inlägg är ingen höjdare, men ett inlägg kanske är bättre än ingen iallafall.
Kul att så många hittat tillbaka hit iallafall. Antalet ökat var inlägg. Goa ni!
 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

jag önskar mig en gris i julklapp, bättre husdjur finns inte :D

2013-12-15 * 13:07:43
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0