28 april - lång natt

Jisses, idag är man som i en bubbla. Jag är sååå trött! Casper har sovit jätteoroligt inatt. Somnade klockrent igår kväll efter att ha varit glad och sprallig precis som vanligt. Men precis när vi skulle sätta oss och äta (årets första grillbit) så vaknade han och var ledsen. Somnade om, sov 10min, vaknade, somnade om, vaknade osv.. Jag & Glenn fick ligga inne hos honom i skift. Det var det lördagsmyset. :(
 
Vid 1-tiden tempade vi honom, knappt feber. 38,3 men fick ändå alvedon och vätska. Han fick sova mellan oss och har vaknat 3-4ggr per timme känns det som. Kastat sig i sängen, varit orolig och ledsen. Stackars liten. :(
Vid 6 vaknade han till ordentligt igen. Då hade han 39,4 kraken och feberfrossa.
 
Men nu efter lite välling & en ny alvedon mår han bättre. Vi får ta en mysdag här hemma helt enkelt. När han somnar sen får jag slänga mig ut och olja kaninburarna så de nya kaninerna kan flytta in imorgon. Får göra provisoriskt inatt. haha.. Ja jag ska ju hämta de nya idag. :)
Hade ju tänkt att olja burna igår kväll men det gick ju i stöpet iomed Casper.
 
Men det löser sig. :)
Nu ska vi mysa ned oss i sängen.
// Trött Morsa
 

Kommentarer
Postat av: Veronica - Sixtens mamma

Hej Emma! Saknar din blogg.. Men jag hur mycket det är med barn och jobb! Sixten har oxå börjat på dagis.
Hoppas allt är bra med er lilla familj! Det är jättebra med oss. Vi har köpt hus så äntligen kommer jag slippa betongen och stan ;)
Kram!

2013-05-26 * 10:50:01


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0