Hos tandläkaren

Kan ju börja inlägget med att vi har en övertrött unge som vägrar sova. Stackars Glenn sliter som ett djur. Hatar såna här nattningar..
Jag håller på med maten. Kycklingen står i ugnen & kantarellsåsen puttrar på spisen. Mumma!
 
Jaha, jag åkte ju in till tandläkaren förut. De konstaterade att jag hade en lätt infektion då jag tuggar på tandköttet som ligger öven den tanden som håller på att växa fram. Så jag blev bedövad, renspolad samt lite slipad på en tand ovanför den onda tanden. Ljudet när bedövningsprutan gick igenom huden var vidrig! Ungefär som att råka spruta en spädgris med en slö kanyl. Det liksom knastrade. Hua!
 
Men nu efter 6 timmar har bedövningen släppt helt igen. Skönt, för det var väldigt läskigt att inte känna halva ansiktet, men samtidigt kom ju delar av tandvärken tillbaka. Dock lite mildare. Men jag avvaktar med att ta smärtstillande till läggdags tror jag. Så jag får sova hela natten.
 
Men ja, så är läget. Det har lugnat ned sig där uppe så snart sover nog lillen.
Imorgon ska vi iväg och träffa Karin & Alexander. Alexander har ju fyllt ett år nu så Casper ska överlämna sin present. :)
 
Ha det gott alla.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo men det vet jag precis hur det är "att råka spruta en spädgris med en slö kanyl" ;) haha, det vet väl alla? ;)

Svar: HAHA vadå? Gör inte alla det? xD xD
nikoba.blogg.se

2012-09-10 * 21:35:56


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0