Åh jag lider

Till mina visdomständer, speciellt den högra längst ned; Nej du får inte plats!!! Sluta försöka spränga mitt käkben.
Fan vad ont jag har. Mina visdomständer spökar ju tillochfrån. Ikcäll fick den ena för sig att göra ett tappert försök att bryta sif fram. Hur det går? Dåligt! Ska knappra i mig en alvedon, för annars blir det inte mycket sömn för min del.
 
Men nej nu har jag klagat klart för idag. ;)
Roliga nyheter då. Jo vi var ju till bvc. Allt var bra och Casper gick igenom besiktningen. ;) 12450g & 78cm lång slutade mätningen på. Så hans kurva har avstannat något. :)
 
När vi var klara där åkte vi ut till pappa Glenn och var med en stund i det hektiska höstbruket. Casper fick åka med i traktorn för första gången i sitt liv. Förutom när han låg och jäste i min mage då förstås. Han tyckte det var helt okej. Inga protester alls. :) Pappa Glenn såg så stolt ut så. ;) ♥
Casper var riktig cool i hörselskydd. hihi
 
Nu har jag & Glenn precis ätit kvällsmat. Pannkaka & ärtsoppa såklart. Det är ju torsdag.
Glenn åkte precis till torken för att natta den, och jag ska krypa ned i sängen.
Casper snarkar för fullt där uppe redan.
 
Så godnatt på er önskar jag & min underbara tand.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, gu så söt han är! Klart han ska köra traktor! :D
Vad kul att han växer och blir stor o stark!!
Kommer ihåg att vi pratade om att du snart skulle ha stort jobb med att ha en casper som sprang runt i huset :) Hihi, vad fort det går!! Jag kommer till sverige den 15nov, hoppas på att kunna ses snarast då!! Massa kramar

Svar: Ja han växer som attans! hihiÅh klart vi ska ses!! Hoppas du har det okej där borta. <3
Kram
nikoba.blogg.se

2012-09-07 * 01:52:49
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0