Sånt jäkla humör

Hallå allesammans. Jag har tusen saker att ta tag i här hemma men motivationen är på noll. Samlar lite energi genom att blogga. hehe
Casper sover så på den fronten är det lungt och skönt.
Mammas skruttunge har fått ett sjuhelsikes humör. Så fort han inte får som han vill slänger han saker omkring sig, slår på oss och vrålar rätt ut. Herre jisses alltså. Såklart säger vi ifrån, men jag bli lika snopen varje gång att han ens kan. Haha.. Är det vanligt i denna ålder?
Men förutom det är han så jäkla rolig just nu. Han her mer och mer respons och är för det mesta väldigt glad. Han har lärt sig "Vad säger kissen?" då svarar han "mja mjaa". Hihi så sött!
 
Älskar min underbara son. ♥ Bästa "olyckan" jag varit med om. hihi ;)
Men nu ska jag ta tag i köket. BLÄ vad trist!
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0