Tacksamhet till min fina vän

Jag skäms lite, då jag glömt om att skriva om kvällen Linda var här. I tisdags kväll alltså. :) Jag måste tacka henne som var så himla rar och kom med presenter till oss. Först och främst till Casper som fick en födelsedagspresent (ett mukisdjur lika stor som han i form av en söt kossa), men också vi som fick en "föräldrar-i-ett-år-blomma". Så himla fint! Jag är så tacksam som har dig som vän i vått och torrt. Att vi delar så mycket. Tack för att du finns där. ♥
 
Annars idag är allt bra. Eller jag är trött som en sengångare då ungen vaknade sju imorse och att jag har ont i magen. Tror inte den lever längre...
Men Csper är på superhumör och springer runt och leker med allt han ser. Glenn var nyss inne och käkade frukost med oss då han även idag sitter utanför och plöjer.
 
Det snöar faktiskt här idag men snöblandat regn är inte så charmigt faktiskt.. Men jag smyglängtar lite tills vintern kommer (fast det får jag inte säga så bönderna hör.) ;) Men jag tycker det är mysigt när det är sådär lagom kallt att det är pudersnö som lägger sig. Inget slask och ingen lervälling. Jag gillar vita vintrar!
 
I eftermiddag är det dags för Casper ettårskontroll. Mätning, vägning och vaccination. Jag hoppas han tar dne lika bra som de andra gångerna. Så vi slipper feber och sådär ikväll.
 
Dags att göra lite nytta. På bilden ser ni blomman vi fick. Det är den stora till höger. :'D Jag älskar orkidéer!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin vän! Och du är inte ensam om stt längta till vintern! :) jg har redan hunnit baka lussebullar och dricka ett par koppar glögg ;) haha.

Svar: Ja visst är hon. :)) Men får hålla hårt i de fina vännerna när man får barn. Man tappar ju kontakten med många :(
Aaw, vad mysigt!
nikoba.blogg.se

2012-11-08 * 10:05:19
URL: http://josefinezatterberg.blogspot.com
Postat av: Mamma/ mormor

Ytterligare en fin orkide till orkidefönstret..

Svar: Ja precis. :D
nikoba.blogg.se

2012-11-08 * 10:15:48
Postat av: Linda

Oj då! Lycka till på 1-årskontrollen och hoppas verkligen att ni, som du skrev, slipper feber :)
Ang kanin"bebisen"s storlek så vet ja inte riktigt ., tycker att han är som en normalstor dvv, kanske nååågot större :) letar efter en till kanin då min gamla hoppkanin gick bort i vintras.. Ska du köpa nån mer? :-)

Svar: Tack!Det gick bra tack och lov. :)

Okej! haha kanske hon som hade en extrem tillväxt då. ;)
Jag får hem en till kanin den 17e, sen ska jag ta ungar tänkte jag. Du får köpa en av mig. ;) höhö
nikoba.blogg.se

2012-11-08 * 10:32:39
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Linda ~ Corellii

Tack själv vännen <3 :)

Svar: <3
nikoba.blogg.se

2012-11-08 * 16:49:48
URL: http://corellii.blogg.se
Postat av: julle

Hoppas också på en rejäl vinter :) Så jag kan köpa en pulka till Benjamin :)
Han fick förresten feber av sin 1års-spruta, men inte av de andra. Men han var förvisso snorig och hängig innan. Så svårt att veta vad det berodde sig på

Svar: Ja eller hur! En vit vinter gör gott för själen tror jag. Slippa det gråa och trista. :)
Okej stackren, ja Casper klarade sig verkar det som. :)
nikoba.blogg.se

2012-11-08 * 17:15:37
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0