Härligt utvilad

Idag mår jag så mycket bättre! Gårdagen var verkligen hemsk på alla vis. Inte varit så deppig på länge! Tur att Selma kunde blogga och muntra upp bloggen lite. ;) Tokiga katta.
Men idag är jag på topp! Jag & Glenn gick och la oss redan vid tio igår och de där extra sömntimmarna har verkligen gjort susen. Vaknade vid halv nio och var superpigg! En mycket härlig känsla. :)
 
Casper och jag har busat hela morgonen. ^^
Här nedan bjuder jag på lite bilder från igår lunch när lillhjärtat åt spegetti och köttfärssås. Hihi sötunge. Jag kan tillägga att jag fick duscha honom och mig efter den där måltiden. haha..
 
Något tråkigt dock. Vi har insett att Casper inte tål torsk.. Vi har anat det ett tag men inte ritkigt kunna sätta det svart på vitt att det just var torsk han reagerade på. Men igår när fick fiskpinnarna att smaka blev det uppenbart. Han fick stora nässelutslag i ansiktet nästan direkt efter första tuggan.
Jättetrist och jag kan bara hoppas att det växer bort. Lax verkar han dock tåla.
 
Nu vill Casper ha mer uppmärksamhet. Hej så länge. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/ mormor

Sötunge

Svar: <3
nikoba.blogg.se

2012-11-14 * 11:30:47


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0