Varmt & Förkyld

Blä för att vara förkyld! Tog mig två timmar att somna igår kväll. Hade så himla ont i huvudet. Sov som en kratta när jag väl somnat. Inte var värken borta när jag vaknade heller.. :( Som tur var hittade jag en ipren här hemma så nu är den värsta huvudvärken borta. Tack och lov!
Så ja, jag är lite däven idag men har faktsikt orkat mig ut och rensat ogräs i trädgården en stund. Så himla varmt och skönt ute. :) Passade på att gosa lite med kaninerna också såklart.

Casper ligger och sover i vagnen och jag har svullat lite glass. Älskling är iväg och jobbar så jag är ensam här hemma nu när bebis sover. Jag hoppas verkligen inte att Glenn behöver jobba så länge ikväll. För jag har planerat att vi ska grilla en flintastek. Mums!
Jag ska också baka en knäckig jordgubb- och rabarberpaj som jag fårr recept av från Linda. :) Det låter väldigt gott! Ser fram emot att smaka den.




Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0