Rubriklöst

Nej jag kommer verkligen inte på något vettig rubrik till det här inlägget. Jag tycker det är så himla svårt med rubriker alltså. Jag avundas de som har roliga, klämkäcka och framfötallt intressanta rubriker på sin bloggar. En begåvning jag defenitivt inte har. ;) Men så kan det vara, jag är bra på mycket annat istället hoppas jag.

Jaha, åter en dag med värme och solsken. Härligt! Dock blåser det lite här idag så det är inte lika varmt som igår tyvärr. Jag solade faktiskt några minuter igår. Det ni! ;D haha.. jag blir så himla uttråkad av att ligga oh jäsa, men ibland kan det vara skönt. :)

Casper var på sämsta humöret igår eftermiddag och ville inte sova mer än 10min/gång, vilket resulterade i en väldigt kinkig unge. Han är ju lite förkyld nu. Hostar & snorar precis som jag. Så jag tror det är därför han inte är sitt vanliga glada jag. Fast idag är det bättre. :) Han sov till kvart över åtta utan protester imorse. Såklart kunde inte jag sova pga min rethosta jag dragit på mig. SUCK. Det är så typiskt..
Men men, vi hade massa morgonbus, åt välling och gick sen ned och badade. Nu sover han sött här intill. ♥

Glenn ringde nyss. Kaos på jobbet idag. Allt havirerar låter det som. ;) Stackars älskling. Han lät lite lagom stressad sådär.
På tal om jobb, imorgon kommer mina två chefer hem till mig. ;) haha.. vi ska gå igenom bildspelet jag gjort sen har jag lovat att bjuda på fika. Trevligt. ;) Anders ringde igår nämligen.

Tack förresten för tips på hur jag ska göra med Lillan. Både här och på facebook. Fortfarande kluven. Men det är ju som ni säger. Hon kan få det minst lika bra hos någon annan. Hm, vi får se!

Nu ska jag gå upp och bädda osv. Min favoritsysselsättning.. tjoho..

* Casper imorse när han sov så sött i spjälisen. *


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0