Promenad

Nyss kommit in efter att ha varit ute några timmar. Burr det är kallt idag. Vi fick dessutom lite regn på oss. Bakade ju muffins förut, men återkommer till dem. ;)
Iallafall så tog jag & Casper en promenad bortåt för att hälsa på pappa Glenn och ge honom några muffins att smaska på under eftermiddagen. Jag tror det var uppskattat. ;) ♥ Förutom att pussa på honom så hälsade jag på några pållar också. :) Visst är ponnyn fin? Hingstig som fan. Kaxar mot allt och alla.

När vi sen kom hem städade jag ur mitt "kaninrum" där Lady bor för tillfället. Det har varit någon gammal smedja och skrotrum förut så det var en massa skit där inne plus ett tråg med spillolja. Så jag har rensat ut allt och gjort fint. :) Haha jag är helt hyper här hemma. Vill bara få tiden att gå. ;)

Nu för en stund sen som Linda hit på besök. Hon har varit hos tandläkaren och dragit ut en visdomstand kraken. Usch vad hon ser ut. >.< Dock hade de nog ebdövat hjärnan lite också då hon åkte ifrån både kompresser & faktura hos tandläkaren. ;) Så hon vände tillbaka in till Örebro igen men kommer tillbaka efter det. :)

Casper som sovit hela eftermiddagen ligger och grejar i gymmet. Han har börjat gnälla lite så vi ska placera oss i köket och äta lite gröt med banan. :)
Ha det gott så länge!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0