Nyklippt & Mysdag

Vilken mysig dag jag haft idag med min fina lilla familj.
Vi har varit på marieberg och fikat, shoppat samt att jag fick mitt hår klippt. Skönt!
Åkte även till rejmes och köpte ett par nya vindrutetorkare till v70n. Det var mer än på tiden. Insåg idag på en regning motorväg hur dålig sikt det faktiskt blivit, när de väl börjar slitas går det fort. Blä.. 500spänn gick den på. Kul..

Men skit samma. Det var ett nödvändigt måste.
Nu här hemma håller vi på att laga mat. Testat på att laga den maträtt Glenn bjöd mig på första gången jag kom hem till honom. :) Det är så gott! Fast jag har piffat dne på mitt eget vis. Kycklingfilé fylld med en röra bestående av philadelfiaost med örter och vitlök, champinjoner, trattkantareller, persilja samt salt och peppar. Mums! Sen lindar man in allt i bacon, häller på lite grädde och sen in i ugnen. Sjutk gott! Till kan man ha allt från pressad potatis till ris. Samt en god sallad såklart.

Just nu myser Glenn & Casper i sängen. Casper är övertrött så skrattar/skriker om vart annat. ;) Men han ger sig nog snart låter det som. Vår fina goa unge. ♥
Edit; han somnade innan jag hann skriva klart inlägget. hihi Tror ni jag känner min unge väl?

Tackar vädergudarna för regnet idag, så jag fick umgås lite med min kärlek. ♥
Tack vara regnet kunde jag ju också ösa på gödning på jordgubbarna och smultronen. Skitbra. :D

Men nu ska jag fortsätta i köket.
Ha en bra kväll allesammans.



Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Så fin du vart i håret! :)



Sv: Hehe ne du, det tänker jag inte göra. Jag har inte de "baskunskaperna" i PS som krävs för de tavlorna :P

2012-05-09 * 20:57:19
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson :)

Vad söt du blev gumman! Jätte fin i håret :)

2012-05-09 * 21:20:11
Postat av: Mamma

Söta dotra mi.

2012-05-09 * 21:29:02
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Tack vad rara ni är. <3

2012-05-09 * 23:56:29
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0