Kväller

Sitter här med en go unge i knät. Han pratar och tjoar om vartannat, och sitter inte still en sekund. ;) ♥
Vi har precis spenderat några timmar i trädgården. Dels för att hålla ett öga på kaninerna, men också för att greja med trädgårdslandet. Efter att ha städat av här inne fick jag för mig att göra det klart för sådd. På så vis kan älskling vara med efter att han kommit hem från jobbet någon kväll. :) Så jag har rensat bort alla grästuvor och jämnat till det hela.

Kaninerna då, jodå. Lillan & Stampe dampar loss på varandra medan Lady sitter och tittar på stencool. Lillan är så dum och luktar på Lady, får damp och går på Stampe som är dubbelt så stor, han blir förbannad och jagar henne runt i hela buren. Alltså.. ibland undrar man hur naturen tänker. ;) Men det ska nog bli bra, det är lugnare nu än vid hemkomsten iallafall. :)

Tråkigt nog upptäcte jag att Lady har långa tänder. Suck, glömde helt bort att kolla upp bettet! Hoppas bara det inte är bettfel utan att hon inte gnagt ned dem tillräkligt under uppväxten, för de var ändå jämna till skillnad från Stampes fula tänder. Ska klippa ned dem så fort jag har någon som kan hjälpa mig att hålla henne, och sen hålla tummarna. Stackars krake, hon kommer hata mig. Vet hur Stampe var i början. Matte var inte omtyckt efter en sådan behandling. :( Men det är inget att göra åt. En fungerande mun måste dem ha.

Nu ska jag börja laga mat. Älskling kommer hem inom en timme. Längtar som en tok!
Ska försöka hinna duscha också. Phu!


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Ja, jättetråkigt. Visst vi kan fira det en annan dag men jag hade helst gjort det på "rätt" dag, kanske är tramsigt? Hehehe, nåväl.. När har ni årsdag då? :)

2012-05-03 * 20:13:29
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0