Kväll med Linda

Kvällens sista inlägg nu.
Ska alldeles strax krypa ned med min älskade i sängen.
Har haft Linda här hela kvällen. :) Vi har ätit hemlagad lasagne och pratat en massa skit som vanligt. hehe Samt klippt tänder och klor på kaninerna. Lillskruttan är så snäll! Gick huuuur bra som helst att klippa hennes tänder. Hoppas de rätar på sig nu. :) Håller tummarna!

Ja så mycket mer har jag inte att säga. Lägger till en bild som Linda fotade. Tycker den var lite rolig. ;) Casper på väg in i grisbranchen redan nu? hihi
Han håller förresten på att lära sig skratta på allvar nu tror jag. Det är lixkom en blanding av hosta och skratt som han utövar hela tiden. hihi Asgulligt!

Imorgon behöver jag åka och handla. Skulle behöva sällskap. Bökigt och jobbigt att handla själv. :( Någon som har tid och lust? :D ♥

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Theres

Hade jag inte bott så långt bort hade jag gärna handlat med dig!

2012-05-05 * 00:59:07
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Åh, vad synd. :(

2012-05-05 * 11:09:05
URL: http://´www.nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0