Kaninfix & Foto

Detta inlägg skulle ha kommit upp igår. Men jag klantade mig och raderade inlägget av misstag. Där tog mitt tålamod slut och jag stängde av datorn. ;) Var ju ändå inget viktigt.
Det är bara lite bilder på kaninerna ocksådär. Visst är nya bebis fin? Hon fick komma ut och springa i de andras beteshage. Det var kul tyckte hon. Fast hon tycker det är sjukt läskigt när man knäpper kort. Det låter ju livsfarligt vet ni. höhö.
Lillan var mindre impad av hennes upptäcksfärd i hennes bur. Sprang längst gallret och ville bitas. Stampe brydde sig knappt. Men Lillan var dum nog och sprang in i Stampe och bet honom i rumpan, av misstag. (Hon biter i allt som rör sig när hon blir hysterisk på nya kaninen typ) Stampe som låg och vila blev skitsur! Morrade och jagade henne varv på varv i buren. Haha, hon är nog inte förlåten än. ;)

Sen fixade jag med den fasta hagen också. Så himla kladdigt framför buren när det är regn och blött ute så slängde på en skottkärra sand igår. Hoppas det blir bättre nu, så jag slipper halka fler gånger. ;) Kaninerna tyckte det var skojj iallafall.

Nu på morgonen har jag och Casper legat och kikat på Tarzan. Eller ja först sov vi till nio. :) Så idag mår jag mycket bättre! Gårdagen var hemsk! Kanske lite pms. Min mens är ju en vecka sen.

Vet inte vad vi ska hitta på idag, funderar på att åka någonstans, men kan inte bestämma mig vart. :)
Imorgon kanske jag ska åka till familjecentralen. Någon som vill med?


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Vilka fina bilder! :D Du är verkligen grym på att fota! ;)



Vad jobbigt med pms/sen mens, kan mensen bli oregelbunden när man har spiral alltså? Skönt att du mår bättre idag iaf! ;) Kram

2012-05-08 * 13:06:11
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster

Vilken fin kanin och vad fint hon har det :)!

sv: Tack så jätte mycket. Jadu hur känns det har fullt upp hela tiden känns det som så inte tänkt så mycket. Det är ju lite läskigt att få två barn här hemma, hur Sebastian (storebror) kommer reagera de är nog mest det jag oroar mig för men han kommer nog älska det. :) Han är så snäll med andra barn så det ska nog inte vara några problem :)!

2012-05-08 * 13:19:53
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/
Postat av: Teja

Va stort och fint dom har! Så ska en riktig kaninhage se ut! Tror dom kommer uppskatta sanden också ;p

2012-05-08 * 14:42:43
URL: http://teja.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0