Herregud

Föreställ er en sotare som en är timme för tidig, en totalt nyvaken Emma som vaknat av att det knackar på dörren och en gapskrattade bebis i bakgrunden som tycker det är skitkul att mamma vaknade före honom. Där har ni min morgon. Haha, visste knappt vad jag hette. Fick på mig kläder iallfall. ;D

För övrigt är Caspers torsk värre idag.. :(

G O D M O R G O N!

Edit; Haha jag måste berätta om min sjuka dröm nu imorse. En salig blandning från gårddagens tvtittande bland annat. Jag drömde att jag studsade in på big brother där jag blev lite som en gäst. Var inte med och tävlade men kunde gå ut och in som jag ville.
Dit kom den en typ doktor/psykolog som skulle utvärdera än. Jag placerades i ett rum och fick skiva ett prov. (Läkare i greys gjorde ju examensprov igår, detta var samma doktor som Christina hade) Jag fick skriva miniuppsatser om mitt jobb osv.

Efter någon dag fick jag besked om att jag failat på varenda fråga och därför inte var behörig att jobba som grisskötare längre. Då bröt jag ihop i big brother. Gick ut från huset och hamnade på en utegård med ett dagis bland annat. Det var jätteskum stämning där. Men mer minns jag inte.

Gick in igen i huset och alla kameror följde mig. Bra TV att brytra ihop? haha.. Samlade ihop mig och sa att det var okej ändå.
Sökte tröt hos Hanna J som tog med mig på bröllop där två gamla människor gifta sig. De hade bröllopsfest på en marknad som dom åkte till sittandes på motorhuven på en 4m bred amerikanare. Där hittade jag min pappa. Rökandes! Då blev jag arg på honom. ;)
Hittade ett dike där någon hade en stor utebur med en jättekanin. Stålgrå som Smpte men stor som en hund.
I dennes bolåda låg det två katter och sov. Nämligen Idas Lilla Grå & Aska. Det var ju inte alls något konstigt tyckte jag som stängde lådan igen. ;)
Kaninen rymde och jag gick tillbaka till marknaden.

Efter det gick jag & Hanna J runt med barnvagnar och prate om allt och inget. Jag hade en nyfödd bebis i vagnen som blev nedstängt av vatten när vi var tvungen att gå igenom några vattenspridare.
Då sa Hannas bebis att han saknade sin döda far (?) och då fick hon panik och blev ledsen och då lindade hon in bebisen i godis, vilket också hunden Happy (från 7nth heaven-serien) gjorde så den lilla bebisen höll på att kvävas. Men han räddades.
Sen slutade drömmen..

Ja herregud vilken fantasti man har.


Kommentarer
Postat av: Julle

Kul å höra att folk har värre drömmar än sig själv :P När jag var gravid hade jag sånna tokiga drömmar, å det värsta av allt var att de var så verkliga så man visste ju inte om man drömt eller upplevt det

2012-05-24 * 10:31:30
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Hannah

Sv: Åh tack :D Kul morgon du verkar ha haft ;)

2012-05-24 * 23:52:53
URL: http://norderphotography.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0