Godmorgon

Ja idag kan jag ju faktiskt skriva godmorgon utan att titta på klockan och inse att hon är närmare lunch. ;)
Casper äter välling, eller ja, han leker mest med flaskan. Inte vart så intresserad av mat sen igår förmiddag. Han får såna dagar ibland. Inte roligt.. man får typ i honom 30ml sen är han nöjd. Aja, någon gång blir han väl hungrig. Söt är han iallafall när han ligger och pratar med flaskan. haha

Älskling är och jobbar. Han skulle egentligen varit ledig idag men fick hoppa in för att alla abdra är bortresta. Suck. Men ventilationen till ett av deras stallar är sönder och han var tvungen att hjälpa elektrikern. Nackdelen med att vara tillsammans med en bonde ja. Men han hoppades komma hem igen till lunch. Saknar min goa älskling! ♥
I eftermiddag måste vi åka och veckohandla. Har ingenting hemma känns det som. Inte ens potatis! Så det ligger på prio-ett-listan idag.
Sen funderar vi på att åka ned till Halland ikväll. Kompisarna där nere ska ha lite fest och har bjudit in oss och vi vill så gärna träffa dem. Men jag vet inte hur jag ska lösa detta med djuren. Så vi får se.

Men nu ska väl jag försöka få i mig lite frukost jag med.
Tjingeling så länge!

♥ Mammas & pappas älskade kille ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0