En fantastisk dag

Hallå hörrni, jag kommer bara lägga in ett kort inmlägg nu ikväll. Jag har åkt på ännu en förkylning och har nästintill migrän. Vill bara krypa ned i sängen för tillfället! Tillomed feber har jag fått.. :( Tack och lov att detta kom nu ikväll och inte under vår picknick! Som för övrigt har vart så himla mysig!

Efter att ha virrat omkring i kilsbergen hittade till slut en helt underbar plats intill en sjö, bredvid en porlande bäck. Där mitt bland vitsippor och spirande grönska har vi spenderat vår eftermiddag tillsammans med bla. jordgubbar, grillad kyckling och pain riche. Casper var inte så värst impad och sov mest, men det innebar ju bara mer mys för oss. hihi ♥
Idag firade vi alltså ett år (egentligen imorgon som sagt) som förlovade. Min fina underbara Glenn, kärleken till dig är gränslös. ♥

Ja jag behöver egentligen inte skriva så mycket mer. Behöver inte överösa alla mina inlägg med hur lycklig jag känner mig. Men kortfattat har dagen varit underbar. :)
Tillomed vädret har vart bra. :) Molnigt stundtals men solen har allt tittat fram också.

Nu väntar sängen och förhoppningsvis en god natts sömn. Hoppas på att slippa huvudvärk imorgon!
Om mormor & morfar vill komma förbi imorgon är ni mer än välkomna, då jag blir själv hela dagen.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad mysigt! Grattis till er! :D

2012-05-20 * 01:11:19
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Carro

Åh så mysigt de ser ut! Stort grattis till er!!! <3

2012-05-20 * 16:06:58
URL: http://Http://Whyevenbother.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0