Dagen

Nu ska vi strax släcka ned och sova här i broby. Casper sover redan och jag & min älskade är lagom trötta vi med.
Vi har haft södagsmys ikväll. Ätit tacos och kikat på tv. Mysigt som vanligt. Älskar dig min fina, underbara Glenn. Tänk att jag fann någon som du att dela livet tillsammans med. ♥ Varje dag med dig är underbar.

Dagen som gått har varit bra. Kaninerna har samsats hela dagen och suttit tillsammans i den fasta buren hela eftermiddagen fram tills nu. Nykomlingen har dock blivit väldigt mobbad av Lillan. Stampe har inte brytt sig ett dugg, men Lillan är dryg som bara den. Suck.. men tror bara dte är dominansbeteende. Hon jagar henne något varv i buren sen är det bra. Sen efter 5min ett varv till osv. Det löser sig nog.
Dock har jag funderingar på att sälja Lillan.. Orkar inte förklara det nu. ;)

Jaja, älskling fick gräset klippt. Det var verkligen dags för det! Som en vildvuxen äng här ute. haha.. Men nu är det så fin så fint! Utemöblerna är på plats, och likaså torkvindan. Effektiva har vi minsann varit idag. :)
På sena eftermiddagen tog vi en söndagstur med bilen. Åkte småvägar till Nora óch sen in till Örebro igen där vi köpte årets första mjukglass som vi stannade och åt längst med vägen. Mmm vad gott det är med mjukglass. Jag är en mjukglass-med-strössel-männsiska. ;) hihi

Och som sagt nu vart det tacos. Gissa om jag är mätt i magen. Phu.. jag lär nog somna som en sten strax.
Hoppas ni andra haft en bra dag också. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Tråkigt att dom inte går ihop helt, vi hade en hona som stötte bort sina söta små kaninbebisar bara för dom hälsade på vår andra hona :(



Sv: Jag mådde också så otroligt dåligt med båda första barnen när det inte fungerade och satt med den förbannade pumpen dygnet runt fast det inte ville komma någon mjölk, när Harley sen var för liten och trött för att suga orkade jag inte kämpa en gång till och gav upp redan på bb men då mådde jag som tur var inte dåligt över det.

2012-05-14 * 15:34:15
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: CrazyNisen Fotoblogg

SV: Va kuul :D

2012-05-14 * 16:13:30
URL: http://crazynisen.blogg.se/
Postat av: Linda ~ Corellii

Mjukglass-Emma ;) haha! Skönt iallafall att du fått ihop de tre musketörerna nu.. det kommer att ordna sig med alls :) <3

2012-05-14 * 22:07:25
URL: http://corellii.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0