Att vela

Alltså känslan av att inte kunna bestämma sig är bland det värsta jag vet. När det kommer till den punkt att man bara vill slänga sig under täcket och gömma sig för man slits åt alla möjliga håll i sina tankar om hur man borde göra, vad man vill göra eller vad man kan göra. Blä!
Jag & älskling har velat i beslutet att åka eller inte åka till halland hela förmiddagen. För drygt en timme sen beslöt vi oss för att stanna hemma. Det blir för stressigt att åka nu.. fan alltså. Vi ville så gärna träffa kompisarna i söder. Men hur vi än vrider och vänder på det blir det inte bra. :( Hoppas ni där borta vill träffa oss när vi kommer ned nästa gång istället! Vi vill så gärna träffa er!

Men nu har jag & älskling bestämt oss för att vara effektiva som tusan i helgen. Glenn är ute och klipper gräset i skrivande stund medan jag passar en sovande bebis. Sen ska vi åka och handla. Både plantor, krukor och jord på plantagen och sen veckohandla.
Vi ska sen tillverka ett litet miniväxthus där jag ska odla tomater i sommar och sen plantera lite blommor att ha på trappen osv.

Men ÄNDÅ önskar jag att vi hade kunnat åkt till Halland och hälsat på.


Kommentarer
Postat av: Jonas Andersen

Ja klart vi vill träffa er!! När helst ni kommer ner :)

2012-05-18 * 16:10:19
Postat av: Erika

Hade missat din kommentar där du frågade om jag behöver prata. <3

Tack för att du bryr dig, det värmer verkligen <3

Just nu behöver jag inte prata, men tack för omtanken <3

Du vet att om du behöver skriva av dig ibland så finns jag i närheten, massa kramar!

2012-05-18 * 16:15:27
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Vill man så kan man :)

2012-05-18 * 19:54:34
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0