Morgonstunden

Godmorgon allesammans.
Idag vaknade Casper halv åtta och tyckte det var dags att gå upp. Hade lite gos i sängen innna vi gick upp för att äta frukost som numera består av en portion banangröt för lillens del. Roligt att han äntligen börjat smaka något annat än ersättning, även om det går trögt. skitsmidigt att bara ge ersättning, slippa kladdet. Men fy fan vad det går åt mycket nu. Han äter 180-200ml per måltid 6-7ggr per dag. Det går åt 1,5 förpackning ersättning per vecka. (93krst). DET ÄR DYRT! Så är tacksam om han börjar äta annat ja. ;)

I eftermiddag ska vi till öppna förskolan på familjecentralen som det ser ut nu. :) Förhoppningvis träffa Karin & Alexander samt Anna & Mira där och prata lite bebis. :) Mysigt!

Igår var jag till jobet en säng på kvällen. Gjorde om lite i EU-ansökan som inte stämde. Men nu är det äntligen klart! Känns himla skönt. :) Nu kan jag andas ut och fokusera helhjärtat på Caspers dop som går av stapeln på lördag. :)

Efter jobbet, där jag satt cirkus en timme, åkte jag och hälsade på Linda. Ett "snabbt hej" blev prat i över två timmar. Så typiskt oss. ;) haha ♥
När jag kom hem sov Casper som en stock, och srax därpå äen älskling. :( Så ikäll ka jag överösa honom med pussar och kärlek. Så det så. ♥

Nej nu vill ugen ha bus. OCH VET NI!? Han skrattade igår! På riktigt! Liksom hahaha. Jag tror jag dog en sekund. Så sött var det. :') Min finafinafina bebis! ♥

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Åh va härligt att han skrattade! Det finns ju inget härligare alltså! ;)



Vad roligt att han börjat äta gröt! :) Fast jag måste bara skriva att typ 150 kr/vecka för mat till den lille inte är något om man jämför vad det kostar nu ;) Men det är ju roligare att köpa "riktig" mat som man kan äta tillsammans ;)

2012-03-28 * 11:33:14
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0