Tisdag med fullt ös

Ojoj har försökt att sitta ned och blogga hela förmiddagen. Men det har kommit saker emellan hela tiden. Casper har velat busa hela tiden, Ida ringde och vi prata en bra stund, katten har varit på goshumör deluxe och nu sist ringde Linda & bad mig följa med till Marieberg. :) Kuligt! Men först ska jag laga lunch. Just nu kokar jag potatis & grönsaker till Casper som ska bli någon form av rätt till honom. Jag & Glenn får nöja oss med stuvade makaroner och mammascans köttbullar. ;)
 
Annars är allt bra. Casper sov hela natten igen, efter en jobbig nattning igår dock. Förstår inte varför han ligger och skiker i sömnen under nattningen vissa kvällar? Men vi sov iallafall till halv nio imorse. Sen har det varit fullt ös fram till nyss då han somnade en stund.
Älskade bebis han är så go. Jag kan knappt minnas hur livet var innan han kom till oss. ♥
 
Men nu ska jag ta tag i maten!
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min tös e nästan lika gammal som Casper. Hon gör likadant. Man lägger henne o hon somnar men efter ca 1 timme skriker hon! Alltså nästan så man tror hon är rädd för nåt eller mardrömmar! Händer inte varje natt men säkert ett par gånger i veckan. Undrar oxå varför gör de så?

Svar: Vad konstigt! Men det låter absolut som mardrömmar för er del. Casper skriker ju efter bara några minuter. Liksom ligger i något halvvaket tillstånd och vrider sig och skriker/gnäller. Kanske mardrömmar det med? :/
nikoba.blogg.se

2012-06-26 * 12:22:55
Postat av: Alexandra

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! ;-) ta med paraply o regnskydd till vagnen o ge dig ut! :-)

2012-07-11 * 11:26:21
Postat av: Alexandra

Hmm skulle kommentera detta inlägg men det hamnade på ett annat. :-/ jaja: det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! ;-) ta med dig regnskydd till vagnen o paraply o ge dig ut! :-)

2012-07-11 * 11:29:00


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0