Omställning

Gud vad trött jag är! Jag har inte ställt om mig än på att inte få sovmorgon. hihi Men men, ge det någon vecka till så har jag nog vant mig. Men just nu känner jag mig mer eller mindre som en zombie. Casper är glad iallafall, han kröp nyss ut i hallen och ligger och pillar på barngrindarna som ligger omonterade där.

Så himla konstigt, Casper vaknade redan klockan fyra imorse och ville ha mat. I regel är det ju annars halv sex - sex. Men de senaste dagarna har det bara blivit tidgare och tidigare. Är det vanligt? Kan det komma såna perioder? Hoppas det är övergående, det har ju varit så bra. Men det är ju bara att följa hans tycke och smak. ;)

Jag är så sugen på att baka! Bullar vill jag baka. Men det är ju världelöst när jag själv inte får äta. Jag försöker verkligen hålla mig ifrån sötsaker, under veckorna framför allt, nu. Tror det är tekniskt omöjligt för mig att baka något utan att provsmaka. ;) hihi

Annars får jag väl se vad jag & Casper hittar på. Fint väder är det idag så skulle vara skönt att komma ut lite. Jag har fortfarande inte fått rent i kaninburen så det kanske vore passande.

Hörs kanske senare alla fina männsikor. Kram från en trött morsa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint ni matchar varandra. Kan trösta dig med att om ungefär 13 år får du sova hur länge du vill på morgonen. Bra va.

2012-06-13 * 13:42:57


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0