Laddar upp

Imorgon drar vi söderut. Ska bli så kul! Känns som det var evigheter sen sist. :) Hoppas några hallänningar vill träffa oss. ♥
Så idag ska jag packa mina & lillemans saker och förbereda så mycket som möjligt. Måste nog ta mig till maxi och inhandla saker till matsäcken också.
Ikväll ska kaaaaaanske jag & Linda åka och kika på kaninbebisar. :)

Igår var jag och shoppade som sagt. Hittade en massa fina vardagsplagg. Bland annat toppen nedanför, inte för att man ser så mycket dock hehe. Supergo iallafall! Letade som en tok efter ett par jeans också men icke.. blä vad tjock jag blivit!
Men nu har jag inhandlat ett par ordentliga skor! 1000 jävla spänn kostade dem så hoppas de är sköna att gå i! Blir nog fulländat när jag skaffar personliga hålfotsinlägg också.
Jag köpte också en supercool keps till Casper. Ska ta en bild någon gång så ni får se. ;) hihi

På tal om Casper. Igår kom han på hur man tar tag med båda händerna om något högre upp, som i början att häva sig uppåt. Mamma sa att när jag började krypa så började jag resa mig mot saker ungefär samtidigt. Kul och se om Casper följer i mina fotspår. Dock blir han nog inte lika tidig med att gå som mig (9,5månad). Men vi får väl se. :)

Nu ska vi mysa lite innan det är dags för lunch. Lilleman har precis vaknat från sin förmiddagslur.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du äör så fin Emma! <3

2012-06-07 * 11:23:04
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Mum

Jättefin top, och fin färg för dig. Kramis !

2012-06-07 * 11:36:02
Postat av: Jennifer

Vill jätte gärna träffa dig/ er:-) var ju längesen sist

2012-06-07 * 12:56:00


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0