Johanna på besök

Hej, vilken fantastisk kväll det är ute. Lite kyligt men så lungt, fint och framförallt soligt! Jag & älskling har suttit ute i trädgården och avnjutit tacos. Casper somnade vid sju-tiden så vi hade barnfritt minsann. :) Lyx!
Vi fixade lite med trädgårdslandet också. Hackade ogräs osv. Katten sprang ute på fältet och busade. Nu ska vi bara fixa klart allt och sen krypa ned i sängen och se på film tillsammans. ♥

Jaha annars idag då. Jo älskling började ju som sagt jobba astidigt och kom inte hem fören halv sex - sex. Jag hade turen att ha Johanna här på besök. Det var så himla roligt att träffas igen. Mer än ett år ses sist! Vi har suttit ned hela eftermiddagen och pratat hästar och folk. hihi Så mysigt! Fikat har vi också gjort.
Tack så himla mycket för titten idag! Hoppas nu vädret håller i sig på söndag så jag kan fota dig och Coleen. ♥ Fin äru!

Men ja, imorgon blir det mys med familjen. Vi får väl se vad vi hittar på. Lär väl spöregna hela dagen..
Nu ska jag gå och pussa på min älskade karl. ♥
Ha det gott allesammans. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna Nordin

Gud vad du är gullig!! Tack för en toppenmysig eftermiddag! <3

2012-06-15 * 23:56:44


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0