Glad bebi men trött morsa

Hallå allaihopa. Snart lunch! Jag längtar! Jag är vrålhungrig då jag slarvat med frukost idag. Men om sisodär 20min borde min käraste komma hem och då ska vi äta.
Ser nu att solen tittat fram igen, det har spöregnat här hela morgonen. Jag skyller ALLT på min karl som gått och gnytt om regn i flera dagar.. Vart är sommaren? :(

Casper är iallafall på superhumör och busar där ute i hallen så jag har fullt upp med att se vad han pysslar med. Allt ska ju undersökas nu när man kan ta sig fram. ;) 
Nu har han börjat gå tillbaka till att inte sova så länge på morgonen längre. Han vaknar tidigare och tidigare. Attans.. men jag förstod ju att lyxen att få sova till nio skulle vara övergående.
Jaja, efter lunch ska vi iallafall ta oss ett bad. :) Skulle behöva städa ute hos kaninerna också.

Igår blev det inget IKEA, det blev så sent och rörigt alltihop och vi behövde verkligen veckohandla. Så vi tog bara maxi igår så rullar vi mot marieberg idag istället. :)

Men nu ska jag förbereda lunchen. Skriver kanske mer sen. Behöver avreagera mig lite angående bebisskryt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Recept finns på bloggen! :)

2012-06-12 * 22:04:20
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0