Blåmärke no.1

Jaha då har Casper lyckats med sitt första blåmärke. Mitt i pannan så ikväll har han fått heta Bulan. ;) Mamma vände ryggen till i 5sek och ungen får tag i en gardin och drar ned hela gardinstången! Suck. Dock verkade han bara bli rädd för när jag plockade upp honom var han nöjd.

Satte oss i soffan en stund efteråt och gosade, sedan släppte jag ned honom på golvet. Såklart ville han åt pappersrullen under soffbordet även idag så han försökte klänga sig upp för att nå den. Samtidigt bet han i hyllan och när han slant så gjorde han sig illa även i munnen. = ännu mera skrik. Olycksfågel?
Men efter att ha suttit i mitt knä och pillat på mitt halsband blev han glad igen och har varit nöjd hela kvällen.
Nu sover han så sött i spjälisen. Så skönt att han sover där från åtta på kvällarna nu. Älskar lugnet jag & Glenn får dela på kvällarna. Bara njuta av varandra. ♥

Nu ikväll har vi grejat inför resan imorgon. Skaffat kattvakt samt husvakt. Jag for iväg och handlade matsäck som jag nu förberett inför imorgon. Packat Caspers väska, Glenn har packat sin väska och jag SKA packa min väska. ;) Duschat har vi också hunnit med. :)

Nu ska älskling strax gå och lägga sig då han ska upp vid fyra imorgon, jag ska nog lägga mig framför tvn en stund. Hoppas ni alla får en trevlig kväll. Godnatt! //Emma



♥ Världen sötaste Casper, som börjar bli så stor! ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0