Bebisbus

Nu har jag haft en fin eftermiddag tillsammans med Karin & Alex. Vi tog först vår promenad. Skönt men jobbigt! Alltså vem har snott min kondis? Återlämnas snarast, tack.
Vi knallade sen hem till oss där vi dukade upp fika i trädgården. Pojkarna fick busa lite innomhus först. Gick jättebra, och Smirre var poppis som vanligt. ;) Inge skrik alls på varandra som sist.
 
Sen fikade vi som sagt, och killarna fick mellis. Casper fick äta en smörgås med leverpastej på. Det var väldigt gott verkade det som.
Nu har Karin precis gått hem och jag ska åka med Linda & hämta hem hennes kanin. Hon behöver en stor bil som rymmer hennes bur nämligen. Efter det hoppas (!) jag på att kunna hälsa på Ida en snabbis. Värsta dåliga samvetet över att det inte blivit av ännu. Blir det inte idag blir det definitivt på måndag! Om jag så ska våldgästa henne. ;)
 
Men ja, det var allt för stunden.
Kram på er.
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0