Äntligen fredag

Åh äntligen fredag. Imorgon får jag ha min kärlek hemma hela dagen. ♥ För nu är vårbruket över! Vi ska mysa mysa mysa samt fixa lite här hemma.
På söndag taggar vi inför öppet hus på jobbet iomed grisstämman 2012. Jag & Linda ska stå och prata om BB-avdelningarna. :) Kul!
På kvällen sen blir det grillning med massa härligt folk. Vi är dessutom barnlediga då mamma & pappa är så underbart snälla och ställer upp som barnvakt. Ni är guld värda. Tacktacktack!
Jag är nästan klar med bilspelet av bygget nu också. Det ska ju visas upp på söndag såklart. Så igår kom Anders hit med Linda i släptåg så satt vi ovh fyllde i lite text osv eftersom Anders har mer koll på vad som skedde när osv.
De hade grymt bra framförhållning och sa till 1,5h innan de skulle komma.. höhö.. så jag rusade ut och plockade rabarber och gjorde en knäckig paj igen. Det fick klart godkänt lät det som. ;)
Var trevligt att träffa dem iallafall och prata lite gris.

Tidigare på dagen var jag ute och skuttade med Saga i sele. Börjat på att selträna henne lite, vet inte om du också gått med henne i sele Linda?
Jag ska ju testa att hoppa in henne tänkte jag. Totalt orädd för allt och hoppar lätt upp i buren utan att använda rampen osv så tror nog hon kan bli en bra hoppkanin. Jäkla bakbensteknik när hon rör sig.
Något måste man ju roa sig med när bebis sover. haha Jag vet att jag är lite knas. ;)

Men nu ska jag slänga ihop lite lunch snart till karln min. Min älskade fina Glenn. Vad vore jag utan dig. Jag är så otroligt lycklig över att få vara din. ♥ Pussipuss! hihi

Trist väder för övrigt.. blä.. Men Casper mår bättre. :) Hes fortfarande men äter och är gladare och gladare. Just nu sover han uppe i vår säng. ♥ Mammas gosebebis.
Han har blivit så mysig och vill sitta mer och gosa osv. Han har annars varit rätt så tråkig när det kommer till att gosa osv. Aldrig upplevt att han uppskattat att sitta och riktigt mysa mer än när han är ledsen eller så trött att han somnar på magen. Han är rätt självständig känns det som. Varit nöjd med att ligga och greja själv för det mesta. Men det känns som det håller på att vända, och det tycker jag är väldigt mysigt. :') ♥ hihi

Bjuder på en bild på Saga. Hon växer så det knakar och har börjat lägga på sig nu och öronen är på väg ned, de åker bara upp när hon spanar nu. :)
Ursäktar färgen på bilden, vet inte vad som hände.. haha.


Kommentarer
Postat av: LInda

Har varken gått med henne eller med min Tintin i sele faktiskt. Får börja nu :) och sen prova hoppa , vad kul :P hoppas dom har intresse för det

2012-06-01 * 11:59:26
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0