Åh...

Jag & Glenn har spenderat istort sätt hela dagen med att sanera huset från sot. Inte ritkigt vad jag tänkt mig idag.. Fy fan.. Helt slut är jag. Men nu har vi fått midsommar städningen gjord iallafall. Varenda list, golvyta och övrig lodrät yta är torkad. Phu!
Ungen har krälat efter oss och fnittrat hela dagen. ;) Skitskojj att alla ligger på golvet jue.

Nu åkte Glenn nyss tillbaka till jobbet för att fixa lite då han fick ta ledigt i panik för att hjälpa mig här hemma. Jag tog med mig Casper ut i trädgården och fixade lite stöd åt ärtorna i landet, så de har något att klättra på. Eftersom Casper somnade så fint i vagnen tog jag tillfället i akt och gosade lite med kaninerna. Såklart blev det lite kort också, men de får komma upp lite senare. Orkar inte nu.

Jag ska nog ta och baka lite kakor igen. Glenn har ätit upp alla chokladkakor så ska baka nya. Konstigt nog äter jag nästan inget av det jag bakar har jag märkt. TUR är nog det. haha.
Väntar också på recept på amerikanska cookies Linda. ;)

Sammanfattning av dagen hittills: Jag hatar sot..


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Hihi "jag hatar sot".. Man verkligen förstår hur trött du är/varit på sotet! :P Men va söt han är på bilden, och jag kan förstå att han tyckte det var roligt när ni alla krälade runt på golvet ;) Gott med kakor. Jag klarar däremot inte av att låta bli att äta upp det som finns hemma. Hur Oskar lyckas med sina bullar vet jag ej.. Fastän vi står bredvid varandra och använder samma deg blir det olika? Så ja, något skumt är det!

Svar: Alltså FY FAN för sot säger jag bara. Letar sig in överallt och känns sådär strävt och klibbigt. USCH!
nikoba.blogg.se

2012-06-19 * 19:38:22
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: LInda

Testar att kommentera igen ang kakreceptet: http://minbebis.com/blogg/jennysmatblogg/american-cookies här är det :))))

Svar: Tacktack! :D Älskar cookies så bara måste testa att göra dem! :)
nikoba.blogg.se

2012-06-20 * 11:07:20
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0