Lite om allt

God morgon (förmiddag).
Casper ligger matt & belåten nedanför mina fötter så nu tänker jag passa på att blogga. Han ska strax läggas för sin förmiddagslur, men tror inte han är tillräkligt trött ännu. :)
Casper har haft så himla mysig i helgen. Visserligen är han ju mysig mest hela tiden, men i helgen har han verkligen visat upp sig från sina bästa sidor. Trots nytt folk, bilåkande och fest. Fina, underbara unge!
 
Så vaqd har vi hunnit med på våran snabbvisit i halland då. Jo vi kom ju fram i fredags kväll. Hann lagom smälla i oss lite pizza (tjocktjocktjock), ta en kvällsfika med svärmor och sen hoppa i säng. Casper somnade som en stock och vi sov ända till 7 morgonen därpå, utan avbrott. Så jag kände mig grymt utvilad hela dagen!
 
Under dagen myste vi mest, tog en promenad på förmiddagen i solen, vilket var jätteskönt. Jag pallade, oj jag menade plockade, jordgubbar när vi kom tillbaka. Blev dömätt. ;) hihi Jag blir nog snart en jordgubbe.
Jag hjälpte också svärmor med disken, samt skjutsade henne hem till Jonas som ville ha hjälp med förberedelserna inför hans fest på kvällen. Casper & Glenn sov halva eftermiddagen. ;)
Vid fem åkte vi till Jonas och grattade honom på hans 30års dag. Han blev utklädd till bebis och fick gräva efter pengar i sandlådan. ;) hihi Men det var verkligen skitkul att vi tog oss dit! Så mycket roligt folk vi äntligen fick träffa & prata med! Tack Jonas för en kanonfest!
 
Ja sen på söndagen var det ju bara att packa igen. Jag fick plocka med mig en glasslåda jordgubbar som färdkost. Hur lyxigt är inte det? ;)
Efter en bit mat så rullade vi hem till närke igen. Borda bra, men hemma bäst. Det ska bli skönt att ta det lite lungt nu. Nu får ev. hallänningar komma till oss. ;)
 
Idag börjar också mitt nya liv. höhö.. eller jag ska försöka iallafall. Börja räkna kalorier osv. Jag & Amanda ska peppa varandra! Mitt mål är att äta så pass rätt att jag inte överstiger det kalorintag jag behöver dagligen. Önska mig lycka till. ;)
 
Hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Mandy, en blogg om glaskonst

Jag tror du kommer lyckas!! eller att vi båda kommer lyckas! :D de är lättare att ha någon i samma situation :)

Svar: Ja precis!
nikoba.blogg.se

2012-07-02 * 12:47:48
URL: http://aspdesign.blogg.se
Postat av: Jonas Andersen

Tack själva för att ni komm till min fest :) Vilken kväll det blev :P

Svar: Ja det var supertrevligt! :)
nikoba.blogg.se

2012-07-03 * 22:12:56


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0