Kanonbra

Vi har det så gött här nere. Kanonväder har vi haft hela dagen! Jag och älskling har rensat svärmors jordgubbsland och nu på kvällen har vi alla varit samlade dör grillkväll. Casper har med andra ord träffat både farbröder och kusiner. :) Nu sover han gott! Den enda negativa är väl att det är fruktansvärt svårt att hålla kaloriintaget. Idag landade jag på nästan 1500kcal... F A N ! Trots att jag inte äter några sötsaker! Det är så svårt när man inte lagar maten själv. :( Men men, det är ju semester en gång om året bara.. Jag har iallafall haft en toppendag! /söder

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/919875/images/2012/pic_500dc1479606ee516e00009d.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Julle

Det är därför man käkar lchf :P slipper man räkna kalorier, då äter man bara tills man är mätt å man slipper gå hungrig ;)

Svar: Nej usch lchf vill jag inte köra. Vill kunna äta allt. :) och mätt blir jag så det är inte det som är problemet. :P
nikoba.blogg.se

2012-07-24 * 19:41:46
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0