En rubrik

Kommer inte på någon passande rubrik! Men men.
Ja dagen har varit rätt händelselös. Hela familjen tog en promenad efter lunch. Varmt men skönt. :)
När vi kom hem satte vi oss under äppelträden och åt mellis.
 
Under resten eftermiddagen har vi busat, busat och åter busat. Det tar liksom aldrig stopp nu. ;) Glenn har varit duktig och tvättat s70:n.
Efter kvällsmaten blev det att slå sig ned i soffan och titta på Allsång på skansen. Det är verkligen inget för mig egentligen, men vad gör man inte för kärleken? Såklart vaknade Casper så vi fick inte vara ensamma så länge dock. höhö. Det var exakt lika dant förra veckan under allsången! Just nu håller Glenn på med ett nytt försök att få honom att sova. Det är tyst från övervåningen så antagligen sover han/dom redan. ;) haha
 
Jag ska sätta mig med photoshop en stund tänkte jag. Försöka göra om headern lite är tanken.
Jag önskar er alla en trevlig kväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Vilka mysiga bilder! :) Kan vi inte ta och träffas någon dag? Vore trevligt tycker jag ;) Kram

Svar: tack!Klart vi ska ses. Fattar inte varför det ska vara så svårt att få något att bli av! haha Kram
nikoba.blogg.se

2012-07-18 * 08:47:45
URL: http://jsantinelli.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0