Äntligen kväll

Äntligen verkar denna dag vara över. Blä, jag är helt slutkörd. Tack och lov att jag åkte hem till mamma & pappa en stund. För där var Casper jättenöjd och glad. Han klättrade bla. i sängen och kollade på Rio, vilket var riktigt poppis! Om ni undrar vad jag gör på bild två så håller jag i honom så han inte tippar framåt. ;) 
Jag & mamma tog en promenad och Casper satt och tittade sig omkring hela tiden, innan han nöjt somnade.
 
Men så fort vi kom hem så började han skrika igen. Jag fattar inte? Från att sitta och leka på köksgolvet samtidigt som jag lagar mat till att gå till hysteriskt gråt. Kravla efter mig och bokstavligen klänga på mina ben i panik. Tar jag upp honom fortsätter han snyfta. Jag tröstar honom lugn och sätter ned honom på golvet igen, men då startar han igen. Aldrig varit med om att han varit så. Är det någon period bebisar kommer i eller??
Jag fick slänga i mig kvällsmaten samtidigt som jag satt och höll om honom.
 
Försökte sen natta honom men icke. Gallskrik! Det slutade med att jag blev sittande på sovrumsgolvet framför en film med honom i knät. Då var han lugn. Efter ca. 40min tröttnade han och ville busa och det gick det hyffsat fort att natta honom. Lille plutten. :(
Tänk vad det kan bli uppochned allting. Till råga på allt håller han på att få värmeutslag tror jag. Fått plitor i hela nacken och även lite på ryggen. Uscha.. :(
 
Nej imorgon tar vi nya tag! Då ska vi ut och gå tillsammans med Karin & Alexander. Hoppas vädret är någolunda bra! 
 
// Trötter
 

Kommentarer
Postat av: Julle

nån sorts separationsångestfas/tänder eller bara allmänt dryg typ?

Svar: Ingen aning. Troligen separationsångest blandat med förkylningen. :/
nikoba.blogg.se

2012-07-05 * 22:30:53
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: LInda

Men Lillen då ❤ jag hatar verkligen sånna dagar!! Hoppas ni har det lugnt och skönt imorgon!

Svar: Ja usch fy tusan!Tack :))
nikoba.blogg.se

2012-07-06 * 00:37:38
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0