Ändrade planer

Jag & älskling hade planerat att spendera förmiddagen i trädgårdslandet. Så efter att jag stigit upp och ätit frukost så packade vi i ungen i vagnen och gick ut. Älskling började hacka ogräs och jag började riva bort sallad då det var dags att så lite ny. Sen gav jag mig på att gallra morötterna. Tror ni inte himlen öppnar sig och en stor åskskur blaskar ned oss? Efter 10min ösregn var det bara att ge upp för nu är det för blött för att hålla på. Förbaskat!
 
Så ja, nu får vi se vad vi ska göra istället. Haha.. Jag ska strax ställa mig och laga mat iallafall. :)
Just ja! Imorse flög det in en tornsvala i sovrummet. Urvaken fick jag försöka fånga den och släppa den fri igen. Tokiga fåglar! Det är den andra fågeln som tagit sig in i sovrummet nu i sommar. Den andra var en sädesärla. Ja så kan det gå när man har det hett i sovrummet och vill ha öppet fönster. ;)
 
Nu tänker jag bjuda på ett ihopplock av bilder från de senaste dagarna. Enjoy!
Och hörrni, sluta inte kommentera nu va. ;D
 
/kram
 

Kommentarer
Postat av: skåning

Fina bilderna på din Casper ;) ;)

Svar: tack :)
nikoba.blogg.se

2012-07-17 * 13:03:25
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Vilka fina bilder! Och ja, irriterande med regnet som vräkte ner! Tycker det kan bli sommar på riktigt nu!

Du, jag tänkte fråga dig eftersom du hjälpte mig med det sist också men hur fixar man en sån där gravid-widget? Kommer inte ihåg vilken jag hade sist, men minns bara att jag gillade den hehe :P Kommer du ihåg? Kram

Svar: Ja för tusan! Vart är sommaren egentligen?
http://babystrology.com/tickers/ heter sidan om jag inte minns fel. :D
Kram
nikoba.blogg.se

2012-07-17 * 18:00:31
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Alexandra

Myggnät till fönstret? :-)

Svar: Jo, det skulle behövas. Det är bara detaljen att sätta dit ett som fattas. ;)
nikoba.blogg.se

2012-07-17 * 23:44:01
Postat av: J

Oj så lik sin mamma! :)

Svar: Åh tycker du? :D Vad kul att höra!
nikoba.blogg.se

2012-07-18 * 09:10:08
URL: http://jochp.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0