Trött Emma här

Gäsp! Himmel vad trött jag är. Känns som ögonen står i kors! Grusiga och vill inte alls vara med längre. Dessutom verkar det som en vagel är på g i ena ögonlocket. Ont! :(
Ska strax ta in kaninerna sen blir det sängen för min del. Som ni ser på bilden nedan har resten av min lilla familj däckat i soffan. >.<

Casper var jätteledsen förut. Skrek säkert en timme. Gissar på magont. Kraken var alldeles svettig av all skrik. Till sist slängde jag av både honom & min alla kläder så vi låg "hud mot hud". Efter några rapar & en hicka blev han lugn och somnade intill mitt bröst. Efter det har han vart lugn. Mammas lilla älskling. <3 Så frustrerande när han mår sådär!

Eftermiddagen på Marieberg blev jättelyckad! Supermysigt att träffa syster & Christine! Casper var lugn och snäll mest hela tiden. Sov tillomed en stund när vi fika. :)
Netha bjöd mig på fikat som födelsedagspresent, samt köpte en urfin tröja till Casper, samt två par strumpor där det står "I love MUM & I Love DAD" Hihi så söta! Ska fota det någon dag! :D
Vi knatade runt i affärer på jakt efter något fint till Christine & örhängen till syster. ;) Jag själv unnade mig ett par gulliga örhängen också, samt ett nytt brett hårband. :) Skönt att ha nu när det blir aktuellt med lugg igen. :D
Jag köpte också med en grillad kyckling som jag & älsling avnjutit ikväll.
Tack så mycket tjejer för en mysig eftermiddag!

Sen vill jag säga grattis till Lovisa som ska bli mamma! Så glad för din skull! Stort GRATTIS! Hennes blogg hittar ni HÄR.
Jag blir banne mig avis på alla nygravida tjejer där ute. Har minst 8st nu på facebook som väntar smått. Så mysigt!
Ångrar inte en sekund att vi fick lilla Casper. Barn förgyller livet! ♥
Förresten blir Casper 2,5månad idag! ♥ Vad tiden går!

Men nej, sängen ropar på mig. Låter även som om Casper vaknat där uppe. ;)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaw tack! :'D <3

2012-01-20 * 18:01:33
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0