Stoora Casper

Nu är vi hemkomna från BVC och jisses vad vår lille kille växt! 1.3kg hade han gått upp på mindre än en månad och han har växt 3cm! Inte konstigt att han ätit varannan timme nu några veckor. ;) Vadå tillväxt? hihi
Han är så rolig nu. Skrattar och "pratar" hela dagarna. Sover jätteduktigt på nätterna och är så himla mysig. Även om han såklart har sina grinstunder också. ;)
Om en månad ska vi in till BVC igen. Då är det dags för vaccination.

Annars idag så har jag suttit och knåpat ihop en design till Erika. :) Den kan du kika på HÄR.
Nu ska jag väl bara ta tag i min egen blogg som behöver ett lyft. Skulle vilja ha lite fräscha bilder på mig, Glenn & Casper till den. Om någon skulle vilja ställa upp som fotograf vore jag jättetacksam. :D

Nu ikväll väntas det veckohandling. Suck. Inte taggad för det. Men mat måste man ha. ;) Edit: Vi tar det imorgon istället!
Jag ska väl också få ihop någon typ av mat, men vet inte vad. Sugen på en köttbit med något roligt till. Hm.. men vad? Tål att tänkas på. :) Sugen på våra odlade bönor. Sen lite ugnstekt poatatis kanske? Hm.. som sagt. Vi får väl se. :D

Nu kommer iallafall min mina karl hem. Ska slänga mig i duschen sen så är det dags att åka till Maxi.
Och visst är det härligt att det är fruset ute? Me like!
Kram ♥




Kommentarer
Postat av: jenny

Kan man bli mycket sötare?? ;)

helt underbart leènde =D

2012-01-05 * 18:00:00
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack återigen för designen, skitfin och passade mig perfekt!! :D



Alltså, kan man ha ett sötare barn!?!?!?! Är ju helt kär i honom, om jag chansen nångång kanske jag snor honom ;) Sötnöt är vad han är!!

2012-01-05 * 19:44:27
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0