Mammamys

Idag har jag vart och hälsat på Sandra och söta lilla Ludwig! Som alltid mysigt att få sitta ned och prata mammasnack! :)
Första gången jag var och hälsade på hemma hos dem, och vilken mysig lägenhet! Tack för idag! :)

På förmiddagen så tog jag som vanligt min promenad. Börjat komma igång nu! Superskönt. Sakta men säkert så börjar det kännas skönt att röra på sig via promenad. Men jisses vad halt det är överallt! Det gäller att tänka sig för vart man sätter fötterna. Skönt sen fram ivår. :)
Jag gick iallafall upp till Frötorp där älskling fick lov att skjutsa mig hem lagom till lunch. Hade inte tid att gå hela rundan idag eftersom jag skulle till Sandra efter lunch. Det får bli imorgon.

Nu tänker jag inte skriva mycket mer. Säsongsstart av House. Och det började för 10min sen ser jag nu!! :( Fan..
Imorgon ska jag till jobbet och vara med när rådgivare Maria kommer! KUL!! Pratade lite med min kära chef förut. :) Det var uppskattat och lugnande! :)

(bilden är från helgen när vi var ute och gick, osminkad och fin. höhö..)
Kram ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0