I väntan

Jag och Casper sitter här hemma och väntar på världens finaste pappa Glenn. Han var tvungen att åka akut till jobbet pga ett foderlarm. Stopp i en silo. Suck! Maten står klar, så nu väntar vi bara. Älskling kom dessutom hem och hade feber så känns inte okej att han är iväg nu. Vet inte vad som är fel. Min lilla älskling. ♥ Blir att pyssla om min man i helgn gissar jag på. Dessutom ska vi ju måla om köket också. Phu! Blir nog att jag får börja lite smått ikväll medan han får sitta bredvid med Casper, och vara arbetsledare. ;)

Till kvällsmat blir det vitlöksmarinerad karréskiva och ungstekt potatis med persilja. Till det serveras skysås & grönsallad. Mums! Ja, jag äter fortfarande gurka. ;)
Festar till det lite eftersom älskling äntligen har helg! :D

Håll nu tummarna för att min kärlek kryar på sig!
Nu skriker Casper efter lite uppmärksamhet. ♥ ;) Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför har Linda lösenordskyddat sin blogg? Följde ju den :P

Tycker det är jätte roligt att läsa om dig och familjen :) KRam

2012-01-26 * 21:09:33
Postat av: Anonym

Svar; Jag tror Linda ska överaska oss med en ny bloggdesign eller liknande. :)



Tack! Kram

2012-01-27 * 16:25:40
Postat av: Anna

aha :D Så spåännande..

Men minst lika spännande att få se hur ni gör om och fixar i huset! :) Tycker det är jätte kul att få se och kanske få inspiration till man själv kanskaffa ett hus :)

2012-01-27 * 21:49:11


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0