Glada Bebis

Åter igen kväll här på Broby. Vad jag älskar vårt lilla hus! Nu ikväll blev vi äntligen klara med köket! Alltså är vi helt klara med allt nu. Eller ja, jag ska pyssla upp lite tavlor varstans. Men på det stora hela är vi klara. Äntligen! Ska slänga upp lite bilder om ni vill. :D

Dagen har gått åt till att själv bygga ihop byrån vi köpte igår. :) Skitbra blev det! Casper har vart med och tittat på hela tiden. Legat i babygymmet och grejat, jollrat en massa, utforskat sina händer och varit så himla glad och nöjd. Älskade lilla bebis.
De senaste dagarna har han förändrats så mycket. Från att bli kinkig efter fem min "ensamtid" till att kunna ligga själv och greja utan problem bara han hör och ser oss. ♥
Han håller upp huvudet jättebra nu, i flera minuter, och han verkar inte alls tycka det är lika jobbigt längre utan ler tillomed. Längtar så tills första skrattet!

Han vände sig också för första gången till rygg från mage idag när jag stod och laga mat. Såklart när jag tittade bort! Attans! Visa mamma kunde man inte göra. ;) hihi
Det känns som det roliga har börjat nu. Nu när det börjar hända lite saker! Han är på god väg att börja greppa efter saker. Han fokuserar och slår efter allt möjligt. Hihi det är så spännande. Tänk vad mycket de ska lära sig. :)

Han har också fått så bra rutiner. Han sover några småstunder under dagen. Äter var 3-4timme då det också är blöjbyte. Vid 8 på kvällen somnar han efter lite gnäll och sover till 11-12 då det är dags för mat. Då går vi och lägger oss i regel också. Sen vaknar han numera vid 5-6 och vill ha mat & ren blöja. Sen somnar han åter igen om och vaknar vid halv 9 - 9. Äntligen lite kvällar att kunna ägna oss åt varandra bara igen. ♥

Hoppas turen håller i sig. Världens finaste bebis. ♥
Älskar min familj. Glenn & Casper, ni är ovärderliga för mig. Mitt liv, mitt allt!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0