En mysig söndag

Vilken mysig dag vi haft det här hemma idag. :) Inga måsten utan bara varit tillsammans. Fina lilla familj! ♥
Casper slog rekord och sov till klockan sex imorse och sov sen till nio igen. :D Duktiga skrutt! ♥
Medan han & pappa gick upp fick jag sova en timme till innan jag gick upp och åt frukost med dem.

Efter lunch packade vi in oss i volvon och tog en söndagstur. Åkte runt lite här omkring och kikade bara. :) Casper sov hela tiden. hihi Det är så mysigt att bara göra ingenting.
Slutmålet var iallafall kumla, där vi gick och fika på Sveas. Jag drack den första skvätt colanpå ett bra tag. Smakade faktiskt inte alls så gott som jag trodde. :) Åt också en bulle, så nu jävlar får jag gå satan i veckan. ;) Sällskapa mig någon? :D
På sveas träffade jag även min ena chef & hans tjej lite oväntat sådär. Trevligt!

När vi fikat åkte vi till IKEA och inhandlade lite saker till köket. Längtar tills allt är klart. Det blir sååå fint! :D Så ska försöka fixa med bilder till alla ramar som ska upp. hihi

Nu här hemma har vi nyss ätit middag. Idag blev det purjolök/potatissoppa med vitlöksbröd. Mums!
Älskling har betalat månadens räkningar så nu ska vi strax gå upp och sätta oss i soffan och se på Wallander. :)
Så kort och gott har jag haft en supermysdag med mina älskade pojkar!
Kram! ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0