Skottdagen

Idag är en sån där lite ovanlig dag. 29februari. Skumt med skottår igentligen. Vad avgör sånt? :)
Casper ville inte sova imorse utan halv sju ungefär bestämde han sig för att vakna. Mindre glad mamma.
Men efter att lagt honom i babygymmet i sängen så roade han sig hyffsat bra själv en stund. Rätt som det var såg jag hur han verkligen vrålkoncentrerade sig på något, och vips så rullade han över från magläge till rygg/sida. Hihi första gången han gjorde det medvetet. Duktiga unge. :') En lätt dag att minnas dessutom.

De senaste dagarna har jag dissat bloggen. Jag har bara varit. Myst med familj och goda vänner.
I lördags så var Ida & Daniel här på tacokväll. Jättelyckat och det var jättetrevligt att få träffa er. Var ju ett år sen vi hade parmiddag senast. ;) Görs gärna om, gärna 2012. haha. ♥
I söndags åkte jag, älskling & Casper till strängnäs, eller rättare sagt Bergshammar och hälsade på hans fd. chef. :) Han bor i ett stort slott så var pampigt att få se hur det såg ut inomhus. :D Tänk att bo så!
Det kändes lite skumt att vara tillbaka där ute. Det var ju där vi fick reda på att vi väntade Casper. :')
Igår hade jag Lovisa (nikonda.blogg.se) här. Hon visa upp sin fina bebismagen & vi satt och prata flera timmar om det mesta. Supermys! Vi har inte setts på hur länge som helst! Så det var verkligen på tiden. ♥

Idag planerar jag att ta en skön promenad efter lunch. Strålande vårväder ute.
Nyss somnade Casper så jag ska passa på att fixa mig lite frukost. Har precis slutfört Beas blogg. Ni får gå in och kika där tycker jag. :) (amstaffensimbaa.blogg.se)
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Michelle

Skönt med en internetpaus ibland ;) Och din fråga om skottdagen: Det är nämligen så att varje år är egentligen 365,25 dagar vilket innebär att var 4e år måste man lägga till en extra dag för att det inte ska bli fel med snurret ;)

2012-02-29 * 10:23:22
URL: http://livetmeder.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Man har sina stunder man inte orkar eller vill veta av cybervärlden :)

Och det var jättemys å komma till er och se hur ni bodde och även tjata en massa :D <3

2012-02-29 * 13:46:35
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emma

Emma, jag är ju hemma i sverige nu och hälsar på. Tror du vi kan få ihop en dejt någon gång innan den 14 mars? <3

2012-02-29 * 15:21:36
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0