Drivande vinterland

Hallå allesammans.
Jag & Casper har precis klivit ur sängen. Eller ja, för en timme se nu när jag ser på klockan. ;)
Vi har haft morgonmys och tittat på Björnbröder. Jag somnade dock några gånger. ;) haha
Utanför driver det snö idag. Nattens snöfall bidrog till en hel del snö som vinden lätt får tag i här ute på slätten. Så snart är nog vår gräsmatta grönprickig igen.

Casper har precis somnat en stund. Så skönt med hans powernaps under dagarna. Då får man lite gjort.
Vet inte vad dagen har att erbjuda. Jag ska väl försöka mig på en promenad i blåsten.
I eftermiddag ska jag åka & klippa mig. Slinga håret, toppa mig & klippa lugg. Tömma plånboken lite halvt helt enkelt. ;)

Nu längtar jag bara efter att klockan ska slå lunch så jag får träffa hjärtat mitt. Blir att äta rester från gårdagens middag. Mums!

Ha det gott!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0