Besök & Baby

Jag har haft ännu en mysig dag. :) Casper har vart supergo hela dagen, samt att jag mått mycket bättre idag!  Dock sämre igen nu på kvällen måste jag erkänna. Huvudvärk & hängig. Blä..
Katten mår också mycket, mycket bättre. :) Svullnaden har lagt sig redan och han haltar knappt längre. :)

På förmiddagen badade jag som sagt Casper-mannen.
Sen efter att älskling vart hemma på lunch så kom Suzette hit. Mysigt! Tackar så mycket för besöket och pratstunden. Jag tycker absolut vi ska ses igen! :)

När Suzzie åkt hem så bar det iväg med s70n till bildoktorn.
Sen hem igen för en skön dusch och sen matlagning. Idag blev det rödspätta med potatismos + dill/citronsås igen. :) Mums! Den avnjöts framför tvn idag. Halv 8 hos mig, house, ghost whisperer och gud vet allt jag zappat på.

Nu vaknar Casper strax för blöjbyte, pyamas & mat. Sen blir det sova.
Imorgon vet jag inte vad som händer och fötter. Ta en skön promenad om febern håller sig borta. :)

Bjuder på en härlig bildserie från förut när jag & älskling busade med Casper. hihi Han vill bara poängtera att det är roligt att stå upp samtidigt som mamma & pappa grimarserar. ;) ♥

Det är helt otroligt vilken kärlek jag känner för mina underbara pojkar! ♥





Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0