Alla Hjärtans Dag

Detta inlägg är tilldelat min älskade, fantastiska, underbara fina Glenn. Glenn som förvaltar mitt hjärta på bästa tänkbara vis. Glenn som får mig att känna mig älskad, uppskattad och vacker. Utan min underbara karl skulle livet vara grått och trist. Han är min bästa vän, men själsfrände. Min kärlek!

♥ JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA & SJÄL ♥

Kvällen har varit fylld av mys. Broby har bokstavligen svämmat över av kärlek. Vi har gett varandra blommor och kort. Jag fick dessutom ett par jättefina örhängen. :') ♥
Min älskling har lagat middag åt oss. Samma rätt som han bjöd på kvällen vi blev tillsammans. Visst är det gulligt? :') Baconlindad kycklingfilé med örtröra på ost & champinjoner, en gudomlig potatisgratäng, en god grönsallad samt egna vitlöksbröd. MUMS!
Till efterätt en fräch fruktsallad med glass. Jag är så mätt att jag snart spricker!
Till det hade han dukat fint i vårt nya kök med tända ljus.
Att sen Casper sov sig igenom hela middagen var ett rent mirakel. Han brukar alltid börja skrika när vi ska äta. Han tyckte nog vi var värda lite mys. ♥ hihi

Nu ska vi bara göra iordning oss för natten.
Vi ska såklart tända upp alla ljus i sovrummet och starta en kärleksfilm.
Ett perfekt alla hjärtans dag! Åh vad mitt hjärta svämmar över av kärlek till min älskade grabbar.

Hoppas ni alla haft en mysig dag ni med.
Kram på er. ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad mysigt och riktigt fina örhängen!! :D

2012-02-14 * 22:31:24
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0