Julbord igår & mogonen idag

Ja igår var vi ju på julbord med en massa grismänniskor. Årets första! Det var de som säljer smågrisar till Glenns jobb som bjöd. Det var mycket trevligt, och då vi inte fick till någon barnvakt så var Casper med. Han skötte sig jättebra trots att han knappt sovit på dagen och brukar sova vid den tiden. :) Han uppskattade maten lika mycket som vi tror jag. Sitt livs första julbord där han själv var med och åt. ;) hihi
Trötta & mätta stupade vi i säng ganska tidigt. Jag tror jag gick upp 1kg minst igår. :O ;)
 
Idag ska vi åka till maxi och handla, sen julpynta lite. Ikväll sen så ska jag & Linda åka in till Örebro för att gå på bio och se sen sista twilightfilmen! Det ska bli väldigt roligt! Minns inte när jag var på bio sist. hihi Skulle tro att det blir lite prat också. ;) Eller vad tror du Linda? haha..
 
Men nu ska jag stoppa ned ungen i badbaljan så han får bada lite.
Bjuder på lite bilder från morgonen. :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma / mormor

Vilket bra morgonhumör ni har i Broby. Håll ordning på bilnyckeln bara.

2012-12-01 * 17:24:20
Postat av: maria

Så himla söt han är!!

Svar: Tack ^^ (Ursäkta sent svar)
nikoba.blogg.se

2012-12-01 * 19:51:44
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0