Värmdö

Gårdagen var verkligen supermysig ute hos syster på värmdö. Vi hade kanonväder och förutom god mat och fika tog vi oss en promenad och tittade på alla finlandsfärjor som åkte förbi. :) En toppen dag helt klart med älskade familjemedlemmar! Grattis ännu en gång syster. ♥
 
Vi stannade till på Max på vägen hem då vi alla var hungriga. Jag valde att äta en kycklingsallad då dagens kalas verkligen kostat mig kalorier! Har jag räknat någelunda rätt så åt jag inte mer än 1250kalorier vilket känns väldigt bra! Det är verkligen inte lätt att hålla koll på maten när man är bortbjuden. Men man måste ju få leva lite också. Livet erstår inte av kalorier. ;)
Som "straff" för gårdagens frosseri var vi ute och gick 1,5timme idag vilket känns bra. :) Snart gått ned 7kg på 6veckor. Woho!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst hade vi en härlig dag på Stenslätten. Fin bild på Casper och Axel och på Åsa.

Svar: Så jag var inte fin på bild alltså? ;) haha..
nikoba.blogg.se

2012-08-12 * 21:43:52


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0