Tråkig bloggning

Jag börjar dagen med att be om ursäkt för grymt tråkiga inlägg. Det händer nämligen inte så mycket här hemma. ;) Tyvärr tar Casper upp för mycket tid för att jag ska kunna slutföra semesterbilderna, men min plutt går före bloggen. ;) Fast ni vill kanske inte ens se dem?

Just nu sitter vi på köksgolvet. Jag bloggar och ungen river ut bunkar ur ett köksskåp. På morgonen nu har vi tittat på film tillsammans. Lejonkungen 2 som jag fick hem igår med en drös andra filmer. Opsi, kan jag råkat klicka mig in på cdon igen? ;) När vi tittat klart fixade vi i ordning inne i filmskåpet. Ordning och reda! Haha Igår kväll hade jag och Glenn filmmaraton. Så himla mysigt. Det är inte ofta jag får min älskade karl att titta på filmer nämligen. Vi kollade på war horse (Glenn halva), Wall-E och några avsnitt av solsidan säsong 2.

Men ja, än en gång sorry för min tråkiga blogg just nu. Nu kryper Casper iväg på nya busigheter så jag ska haka på. Hihi. Kram


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Din blogg är inte tråkig! Bara det att jag oftast kollar bloggar via mobilen och det är såå drygt att kommentera därifrån tycker jag hehe (fast jag smsar helst inte ens) tycker det är jobbigt att skriva på touchen :P Och jag blir SÅ sugen på att beställa hem filmer jag också efter varje gång du skrivit att du gjort det, men så minns jag hur det ser ut bland våra filmer... Edvin drar ut dem hela tiden om vi inte har tejpat för lådan = nu kan vi ändå inte kolla på film, han drar ner DVDn och står på den (undrar om den funkar fortfarande?), han stänger av tvn så fort vi sätter på den osv osv.. Jag skulle gärna vilja ha tv på rummet sådär som ni har, på väggen så han inte når, hehe. Men det får bli när vi bor i eget sen eller i alla fall någonstans där det går att borra i väggen (vilket det inte går på många ställen i lägenheten). Kram

Svar: Tack vad snäll du är!Det där lät inte så roligt! :( Han lyssnar inte på nej osv än eller? (vet inte när de fattar sånt)
Vi har ju tvn i sovrummet på väggen. Kanon verkligen, men i vardagsrummet har vi den på bänk. Man får ju vara på honom heeeeeela tiden om att låta bli att rycka och peta. Suck..
Kram
nikoba.blogg.se

2012-08-07 * 13:04:47
URL: http://jsantinelli.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0