Tack Babyprylen.se

Jaha då var dagen gjord här hemma. Jag hann med både persiljan & kaninerna. ;) Casper sussar sött sen några timmar tillbaka och jag kan äntligens ätta mig och fixa med alla bilder. :) Jag & hjärtat har ätit god tacos! Jag slutade på mina 1200kalorier. Jag har ju börjat räkna nu igen efter semestern vilket känns bra. Och vet ni vad? Jag har inte gått upp ett endaste kilo under hela veckan enligt vågen här hemma. :D Det känns fantastiskt bra! Så nu är jag ännu mer taggad att fortsätta. :) Hejja mig!
 
Idag fick jag också hem min sponsring från babyprylen.se eftersom jag länkade deras tävling här på bloggen. HÄR kan ni se vad jag fick som tack. Den blir perfekt att ha sen så småningom. ;) ♥
 
Men ja, nu ska jag sätta fart med semesterinlägget.
Titta vilken söt bild jag fick på mina två bebisar idag. Gissa om den hårigaste av dem är glad över att ha oss hemma igen? hihi
Måste beställa Blogg.se PRO också.. så jag blir av med reklamen. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart att du inte gått upp! Bra också att komma igång med räknandet på en gång. starkt av dig, många slutar ju efter ett uppehåll =D

Svar: Tack underbara du!Jo det är så lätt hänt att sluta när man väl släppt på gränserna. (vilket jag gjort förr)
Tack för dina peppande ord. Vi grejar det här! :D
nikoba.blogg.se

2012-08-02 * 02:52:55
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Linda

Så klart vi gör! Heja oss!!

2012-08-02 * 19:02:12
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0