Ny haeder

Äntligen har jag fått till en header. Den får väl duga så länge? :)
Nu håller vi tummarna för att jag vill blogga lite mer. haha
 
Idag har vi haft en väldigt slö dag här hemma. Vet inte om det var vädret som gjorde det, men vi har vart fruktansvärt trötta och orkeslösa. Vi har varit till maxi och handlat. Men det är typ det. Resten av dagen har spenderats framför spisen eller i sängen. ;)
Casper har varit glad det mesta av tiden. Dessutom ploppade en av framtänderna fram idag. :) Tredje tanden alltså!
Han har också bjudit på lite mer vinkningar också. Det har minsann varit lite snålt med det de senaste dagarna sen han visade oss för första gången. ;)
 
Just ja! Har glömt att berätta att han börjat säga mamma nu. (mamamamamamamama) ;)
 
Sen måste jag berätta att vi åt så gott till kvällsmat idag. Inspirerat av det jag bjöds på hos Sandra i tisdags. Ugnstekt kyckling med ris. Till det hemmaodlade primörer i form av minimorötter och bönor. Sen gjorde jag en god, krämig sås med kantareller i. Mums vad gott det var!
 
Ja mer än så har jag inte att skriva idag.
Igår därimot så var Karin & Alexander här. Stora killen har tagit sina första steg! Så kul att se vad våra pojkar växer hela tiden. :) Killarna verkade uppskatta varandras sällskap. Det känns så bra att de kommer skolas in på dagis samtidigt.
 
Aja nog om det.
Nu ska jag ta in kaninerna och sen lägga mig och titta på Masjävlarna som jag köpte idag på maxi.
 
/Emma
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det blev jättefint ju! Du är så himla duktig på att ta fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :))
nikoba.blogg.se

2012-08-19 * 09:27:51
URL: http://vixxxxi.blogg.se
Postat av: Jossie

Åh så fint :) Och maten lät riktigt smaskigt ;)

2012-08-19 * 10:36:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0