Morgonstunden

Godmorgon där ute.
Casper har gjort en nystart och är på sitt allra bästa humör idag. Tänk vad det kan slå om. Från monster till ängel bara över en natts sömn. ;)
Just nu far han omkring här på kontoret och hittar på bus. Vi har väldigt delade åsikter om bradbandsdosan som är väldigt rolig att dra och rycka i. Gissa om mammas tålamod sätts på prov..
 
Men men, vi har ätit grukost och släppt ut kaninerna. Saga var supergosig imorse. Det är inte ofta hon är det. ;) Matte har ju varit lite dålig på att socalisera nu i sommar så hon har blivit lite blyg. Men den senaste måanden har jag jobbat ganska mycket med henne, och det märks verkligen skilland.
Det är nackdelen med att ha dem bo så fritt som jag har. De blir lätt förvildade om man inte har tid med dem. Fast jag skulle aldrig vilja ha dem i bur. Det känns bra att låta dme bo så naturligt som möjligt. Även om jag vet att alla inte har den möjligheten. :)
 
I eftermiddag ska jag till Askersund igen. Det är höstmarken där idag så jag tänkte möta upp mamma/mormor där sp går vi en runda och se om vi hittar något skräp. ;) Första marknaden för Caspers del. Det kommer han nog tycka om.
 
Inatt drömde jag att jag var gravid igen. Händer flera gånger i veckan typ. ;) Inatt var det ultraljud och jag fick flytta runt på bebis i magen för att få bra bilder. ;) Såg klart och tydligt att det var en pojke. Så fin och lika Casper. hähä
Vad jag läääängtar!
 
Nej nu ska jag gå och busa med lilleman. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Nej men gud, graviddrömmar flera gånger i veckan :O Hur ska du kunna stå ut i typ 1,5 år till? Hehehe :P

Svar: Haha ja det är helt sjukt! Jag vet inte hur jag ska klara av det här. xD
nikoba.blogg.se

2012-08-29 * 23:00:36
URL: http://jsantinelli.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0